SAHABAT - SAHABAT KU ADALAH MADU YANG SANGAT MANISSS...

orang kata sahabat itu,RACUN~
bagiku~,,,,sahabat itu bagaikan MAADUU ,,yang sentiasa manis
aku bersyukur kerana ALLAH mengurniakan aku sahabat baik...yang sentiasa bersama ketika susah dan senang...sentiasa memahami antara satu sama lain..walaupun kkadang ada sedikit pergaduhan tapi akhir sekali itulah yang memaniskan persahabatan kami bertiga...aku berharap agar persahabatan ini akan kekal buat selama-lamanya dengan izin ALLAH...

YA ALLAH KAU BERKATILAH PERSAHABATAN YANG KAMI BINA SELAMA INI....
YA ALLAH AKU TELAH PUN SEDAYA UPAYA UNTUK MEMPERTAHANKAN PERSAHABATAN INI...
TUNJUKKAN LAH KAMI JALAN  YANG BENAR
Ku biar kalam berbicara 
Menghurai maksudnya di jiwa 
Agar mudah ku mengerti 
Segala yang terjadi 
Sudah suratan Ilahi
Ku biarkan pena menulis 
Meluahkan hasrat di hati
Moga terubat segala
Keresahan di jiwa 


Tak pernah ku ingini
Aku telah pun sedaya 
Tak melukai hatimu 
Mungkin sudah suratan hidupku
Kasih yang lama terjalin


Berderai bagaikan kaca 
Oh teman, maafkanlah diriku
Oh Tuhan
Tunjukkan ku jalan 
Untuk menempuhi dugaan ini 


Teman, maafkan jika ku melukaimu 
Moga ikatan ukhwah yang dibina
Ke akhirnya
Aku tidak kan berdaya
Menahan hibanya rasa 


Kau pergi meninggalkan diriku 
Redhalah apa terjadi 
Usahlah kau kesali 
Mungkin ada rahmat yang tersembunyi




















Comments

Popular posts from this blog

Bangun saat kau Rebah dan tak mampu berdiri

cara kak nik nur madihah belajar !

Ujian itu Hadiah daripada Allah! Setiap ujian ada hikmah di sebaliknya ^^

KELEBIHAN SURAH AS SAJDAH