DOSA SEORANG HAMBA ! TIDAK TERHITUNG NILAINYA..AMPUNKANKU YA ALLAH !


Ya Allah, ampunilah dosa-dosaku ini...

Kuatkan lah imanku...

Terimalah taubatku...

Hamba ini selalu leka, selalu lalai, selalu ah... terlalu banyak kelemahan dan kekuranganku...

Hamba jadi malu, malu pada  diri sendiri...

Ya rabbi, berkali-kali hamba melakukan kesilapan ...tak terhitung nilainya...

.. apakah masih ada lagi pengampunan darimu?

Bahkan, kasih sayangmu yang terlalu luas itulah yang menjadikan diriku semakin kerdil...

kemaafan demi kemaafan yang kau berikan menjadikan aku bertambah malu...

Bertapa Agungnya dirimu...

Bertapa Maha Sempurna...

Hanya keranaMu ya Allah...

Aku masih mampu bangkit kembali...

Dari segenap kesalahan dan kelemahan diri ini...

Kerana aku berbuat untukMu...

Tuhan yang Maha Agung lagi Maha Sempurna...

Tiada lagi kesalahan yang tak mungkin dimaafi...

Bangkit dan terus bangkit walaupun setelah berkali-kali hati ini mati...

Aku hanya seorang hamba... tak layak meletakkan gelar selain itu...

Tuhanku dengarlah bicara hati ini...

Dari ku insan sering tersisih...

Di lautan penuh dosa...

demi mencari secebis kasihmu...

Tuhanku tangan ini menadah sayu...

Keampunan di perjalanan jauh...

Semoga di terima di sisimu...

Sebagai bekalan  abadi...



ampuni aku ya ALLAH...


titisan air mataku tidak mampu menghapuskan dosakU ya ALLAH...

Comments

Popular posts from this blog

Bangun saat kau Rebah dan tak mampu berdiri

cara kak nik nur madihah belajar !

Ujian itu Hadiah daripada Allah! Setiap ujian ada hikmah di sebaliknya ^^

KELEBIHAN SURAH AS SAJDAH