ya ALLAH ya TUHANKU


Sunday, January 22, 2012

23/1/2012 !

har ni dah genap 17 tahun..
aku masih disini..
dibawah langit ALLAH ...
yag sentiasa ada indahnya..
aku bersyukur..
kerana dikala ini aku masih bernafas..
ALLAH ..memberikan aku peluang..
untuk hidup lagi..
tapi bagaimana tahun hadapan pula?
wallahualam..
insyaallah..
selagi ada..
akan ku teruskan perjuangan ku sampai...
akhir hayatku...
pagi ni ..
orang yang pertama aku ucap..
mak!
"terima kasih mak!sebab melahirkan kak cik,selama 17 tahun kak cik hidup...."
mak tersenyum..
memang sepatutnya begitu...
ulang tahun seorang anak patut diucapkan kepada ibunya...
kerana ibunya lah yang melahirkan...
teringat masa arwah pak tam ada..
dia lah yang susah payah kalau hari lahir aku tiba..
tahun lepas..
kali terakhir dia buat sambutan hari lahir aku..
waktu tu tak dapat digambarkan perasaan aku..
aku sayang dia..
moga ALLAH menempatkan dia dikalangan orang2 yang beriman...
tahun ni pulak..
mak teh kata ada surprise untukku..
aku terharu..
mak teh ni dah macam mak aku sendiri..
aku sayang makteh...!
aku takkan minta apa2 dari kalian...
cuma doakan untukku,
berjaya dunia dan akhirat,
dipanjangkan umur,
supaya dapat beribadat kepada ALLAH...
dan sempena hari lahir ni..
aku berazam...
nak belajar bersungguh2..
dan berjaya dalam spm...
insyaallah...:)

No comments:

Post a Comment