azam !

azam tahun baru !
kalau nak diikutkan ... semua nak yang terbaik....dengan izin ALLAH...amin !
aku janji dengan diri aku yang aku kena belajar bersungguh-sungguh...
bukan untukku...
tapi untuk abah dan makk...
air mata abah dan mak demi kejayaan aku...
merupakan kebahagiaan aku...
yang aku takkan minta pada sesiapa  ...
janji aku pada abah...
tak mungkin aku lupa....
"kakcik kena belajar sungguh2..jangan putus asa walau apapon yang berlaku",,
insyaallah selagi abah ada,,,abah sentiasa sokong kak cik"
kata2 yang  aku sendiri takkan melupainya..
mak pon sama...
kak cik xkan lupakan kalian yang selama ini mendidik kak cik..
ya ALLAH...
berikanlah kesempatan buat aku untuk memberi kebahagiaan kepada mereka...
walau nafasku yang terakhir..
aku janji akan belajar bersungguh2
ya ALLAH berkatilah aku..
terangkan hatiku....
bukalah hatiku...
hanya ENGKAU yang maha mengasihi...

Comments

Popular posts from this blog

Bangun saat kau Rebah dan tak mampu berdiri

cara kak nik nur madihah belajar !

Ujian itu Hadiah daripada Allah! Setiap ujian ada hikmah di sebaliknya ^^

KELEBIHAN SURAH AS SAJDAH