MESTI !

bila dah mula belajar...
banyak yang kena berkorban...
masa...
tenaga...
itulah ujian namanya...
tapi aku kena kuat...
bak kata abah...
kalau nak berjaya mesti berkorban...
biar susah2 dulu,nanti bila dah berjaya...dah tak perlu susah2 lagi...
hari ni dah dua hari sekolah...
macam2 berlaku...
tapi ujian itu aku terima dan alhamdulillah ...
aku dapat teruskan..
pelajaran pulak..
memang lah susah...
takda benda yang tak susah...
semua tu kena usaha..
walauapapon yang terjadi.. aku
mesti kena kuat..
insyaallah..
moga ALLAH bagi petunjuk pada hambanya ini...
yang sentiasa melakukan dosa..
tanpa sedar...
takpa......
aku masih ada
abah..
yang selalu doakan aku..
walaupun abah duduk jauh dariku...
aku masih ada mak...
yang sentiasa sokong apa yang aku lakukan...
aku ada along ,angah , umi ,hakim ,hafizi...
yang sentiasa disisiku...
dan yang paling penting aku ada ALLAH ...
yg sentiasa sayang padaku...
yang cintaku padanya stulusnya...
moga2 ujian yang ALLAH berikan ...
dapat menjadikan aku manusia yang lebih beringat
insyaallah...
ya ALLAH
berikanlah kesabaran padaku..
agar aku sentiasa tabah
dan taat pada perintahmu...
amin...

Comments

Popular posts from this blog

Bangun saat kau Rebah dan tak mampu berdiri

cara kak nik nur madihah belajar !

Ujian itu Hadiah daripada Allah! Setiap ujian ada hikmah di sebaliknya ^^

KELEBIHAN SURAH AS SAJDAH