Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2012

see U di IPT

Santun pekertimu
Dan lembut tutur katamu
Menarik minatku
Untukku mendekatimu

Sepucuk surat ku tulis
Menyatakan harapan
Walaupun ku kebimbangan
Kau berbeza pandangan
Namun ku tetap menanti jawapan


Alangkah riangnya di hatiku
Luahan hasratku mendapat perhatian
Ku terima balasan darimu
Kau jua menyimpan perasaan

Warkahmu memberi kepastian
Hanya kejayaan menentu pertemuan
Setiap kali di akhir katamu
Kau selalu tulis See You D IPT

Guru selalu mengingatkan
Kita dilarang berkasihan
Ketika masih di alam persekolahan

Bangkit semangat keazaman
Memburu cita dan impian
Biar terpaksa rahsiakan hubungan



Guru selalu mengingatkan
Kita dilarang berkasihan
Ketika masih di alam persekolahan

Dengan segala kesungguhan
Ku timba ilmu pelajaran
Tinggal warkahmu menjadi kenangan

Betapa syukurnya di hatiku
Segala impian menjadi kenyataan
Terpancarlah cahaya gemilang
Kini kejayaan di genggaman

Andai kau kembali ku temui
Akan ku menuntut kata-kata dan janji
Kerna diriku masih mengingati
Kau selalu tulis See You D IPT

~jangan lupa namaku

lagu yang kutujukan khas buat insan2 yanng amat kurindukan..
abah yang jauh dimataku..
sahabat2 seperjuangan..
dan juga ramdhan yang bakal menjelang tidak lama lagi....


Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku

Kerana
Aku mengingati mu
Kerana
Aku men’cintaimu Andai aku
Bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur Kerana
Aku merindui mu
Kerana aku sentiasa
Menyintaimu oh sepenuh hati Walau kamu
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku terus kau lupakan Kerana aku
Sentiasa mengingatimu
Kerana aku
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati Andai aku bisa memelukmu
Pasrah aku tabah diujimu
Andai aku bisa dicintai
Dengan rela menyerahkan hati Kerana
Aku merindui mu
Hmmm Kerana aku sentiasa menyintaimu


Maafkanku...

abah,maafkan ku...
kerana terlambat untuk memberitahumu...
abah,maafkan ku kerana meletakkan kau orang yang ketiga,
abah,maafkan diriku..
niatku baik agar kau tidak bersedih lagi...
.........
semalam abah call...
aku elak supaya tak nak cakap dengan abah...
hatiku ini sedih .. sedih sangat...


"macam mana keputusan exam?"
hmm...
segan nak cakap kat abah"
cakap la...abah pon nak tau jugak!
kakcik dapat tak berapa baik macam dulu...
kenapa tak mau bagitau abah,abah kena la tau apa yang anak abah dapat...
kuantiti A tu kurang tapi kualiti A tu bagus...
ok x?heee
kakk cik takut sangat nanti bila spm betul2 abah tak yakin kak cik boleh dapat full A's..
abah gelakk..
abah yakin dengan semua anak2 abah!
abah...abah mesti yakin tau dengan kakcik,baru kakcik boleh yakin dengan diri kakcik...
ya...
lpas ni mesti kena usha lagi...jgn tak yakin dengan diri dahhh...
insyaallah..
aabah doa tau..
abah doa semua anak2 abah...
........................................
insyaallah....
spm dah nak deka…