Skip to main content

Posts

Showing posts from January 5, 2012

MESTI !

bila dah mula belajar...
banyak yang kena berkorban...
masa...
tenaga...
itulah ujian namanya...
tapi aku kena kuat...
bak kata abah...
kalau nak berjaya mesti berkorban...
biar susah2 dulu,nanti bila dah berjaya...dah tak perlu susah2 lagi...
hari ni dah dua hari sekolah...
macam2 berlaku...
tapi ujian itu aku terima dan alhamdulillah ...
aku dapat teruskan..
pelajaran pulak..
memang lah susah...
takda benda yang tak susah...
semua tu kena usaha..
walauapapon yang terjadi.. aku
mesti kena kuat..
insyaallah..
moga ALLAH bagi petunjuk pada hambanya ini...
yang sentiasa melakukan dosa..
tanpa sedar...
takpa......
aku masih ada
abah..
yang selalu doakan aku..
walaupun abah duduk jauh dariku...
aku masih ada mak...
yang sentiasa sokong apa yang aku lakukan...
aku ada along ,angah , umi ,hakim ,hafizi...
yang sentiasa disisiku...
dan yang paling penting aku ada ALLAH ...
yg sentiasa sayang padaku...
yang cintaku padanya stulusnya...
moga2 ujian yang ALLAH berikan ...
dapat menjadikan aku m…