kejayaan~aku sedang mengejarmu!

kejayaan..!aku sedang mengejarmu...
sekuat mana kau berlari...
kau akan tetap ku temui..
walaupun sehabis nafas ku...
tunggu diriku di batas waktu..
kerana,,,kau akan kucapai seumur hidupku....
sekeras-kerasnya aku akan mencapaimu...
walau dihujung dunia sekalipun..
tunggu diriku..
nantikan aku..
usha yang kuat akan mendatangkan hasil yang baik...
in syaa allah
.................
abah:   kakcik dah sedia ka nak ambil keputusan nanti..
kakcik: abah macam mana?
abah: abah redha dengan segala keputusannya..
kakcik: memang kakcik rasa berdebar,tapi kakcik akan kuat menghadapi segala kemungkinan nanti...
           abah jangan lupa doakan..
abah: abah sentiasa doakan anak2 abah..moga kecermelangan akan sentiasa dalam diri anak2 abah...
kakcik:amin!insyaallah...
..................
keputusan spm bakal keluar tak lama lagi...aku bagaimana?
insyaallah...hanya pada ALLAH aku bertawakal..
usha+tawakal=kejayaan
-dengan izin ALLAH-
aku perlu kuat..sabar
dan jadi diriku sendiri kerana selepas ini aku akan 
memulakan perjalanan ku,,,, bagi berlari mengejar kejayaan ..
insyaallah..
moga redha ALLAH sentiasa bersamaku..
juga keampunan ALLAH sentiasa ada untuk diriku..
yang sentiasa penuh dengan kekhilafan....dan dosa 
amin!

*normalahayatinanyan.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Bangun saat kau Rebah dan tak mampu berdiri

cara kak nik nur madihah belajar !

Ujian itu Hadiah daripada Allah! Setiap ujian ada hikmah di sebaliknya ^^

KELEBIHAN SURAH AS SAJDAH