menjadi diriku~aku adalah apa yang ada...

asalamualaikum...warahmatullahiwabarakatuh...
menjadi diriku..aku adalah apa yang aku ada...
"tak seperti bintang di langit"..
"tak seperti indah pelangi"..
kerana aku adalah apa adanya...
...ini mengingatkan ku akan bait-bait lagu  ..
yang amat menyentuh hatiku..
kerana aku adalah apa adanya...
terimalah aku seperti apa adanya..
kerana aku adalah insan biasa..
diriku bukan lah insan yang sempurna...
aku ... menjadi diriku dengan
segala kekurangan...
juga menjadi diriku atas
segala  kelebihan...
tetapi..
tetap ku bersyukur..
atas apa yang ku punya...
setiap waktu ku nikmati..
anugerah hidup yang ku miliki...
tidak perlu untukku..
bermegah-megah
atas segala kelebihanku...
terimalah aku seadanya...

*normalahayatinannyan.blogspot.com*

Comments

Popular posts from this blog

Bangun saat kau Rebah dan tak mampu berdiri

cara kak nik nur madihah belajar !

Ujian itu Hadiah daripada Allah! Setiap ujian ada hikmah di sebaliknya ^^

KELEBIHAN SURAH AS SAJDAH