YA ALLAH !

ya ALLAH ...
tetapkanlah hatiku pada Mu...
aku selalu lalai dalam mengingatiMu...
ya ALLAH..
ampuni aku...
aku resah ya ALLAH...
aku takut ya ALLAH...
aku tidak mahu berpaling dari Mu...
YA ALLAH...
kadang-kadang sedikit dugaanMu membuatkan aku lemah...
kuatkan aku ya ALLAH....
bantulah aku ya ALLAH
aku hambaMu yang lemah ...
dan penuh dengan dosa...
ya ALLAH..
tetapkanlah imanku agar tetap taat kepadaMu..
insafkanlah aku ya ALLAH...
kadang-kadang aku hilang arah..
aku tahu ..ENGKAU selalu disisiku...
ya ALLAH betapa aku mencintaiMu...
aku takut ya ALLAH jika KAU tidak redha dengan kehidupanku....
ampunkan dosa ku...
ya ALLAH..
jika aku mati hari ini..
aku ingin mati dalam keredhaanMu ya ALLAH...
aku ingin mati syahid dijalanMu ya ALLAH...
tidak dapatku bayangkan hidupku tanpaMu ya ALLAH...
aku sentiasa memerlukanMu disisiku
amat..amat...amat memerlukan...
YA ALLAH TERIMALAH AKU...
REDHAILAH KEHIDUPANKU...
RAHMATILAH KEHIDUPANKU...

Comments

Popular posts from this blog

Bangun saat kau Rebah dan tak mampu berdiri

cara kak nik nur madihah belajar !

Ujian itu Hadiah daripada Allah! Setiap ujian ada hikmah di sebaliknya ^^

KELEBIHAN SURAH AS SAJDAH