ya ALLAH ya TUHANKU


Saturday, December 08, 2012

usha+tawakal~~

ssudah 2 minggu  peperiksaan spm berlalu...
aku...
insyaallah..
moga ALLAH memberikan jalan yang terbaik untuk aku..
aku bertawakal pada mu ya ALLAH...
lepas ni..
dimanakah hala tujuku?
wallahualam..
hanya ALLAH yang mengetahui segalanya..
aku hanya mampu berdoa ..
agar dikurniakan keputusan yang baik
amin..
.................................

apa yang ku fikirkan hanya lah untuk membahagiakan mak dan abah..
kebahagiaan mereka merupakan kebahagiaan yang terbaik buatku..
ingin sekali ku hadiahkan dan kukongsikan kebahagiaan ini bersama mak dan abah...
insyaallah..
jika kau izinkan ya ALLAH,
berikan aku kesempatan untuk membahagiakan mereka,
berikan aku peluang untuk menggembirakan mereka,
sebelum mata mereka tertutup ku,
sebelum mulut mereka berhenti menasihatiku lagi,
sebelum wajah mereka hilang dari pandangan ku...
ya ALLAH ...berikan kesempatan buat ku...
segala yang bakal berlaku...
hanya terletak padamu ya ALLAH...
hanya mampu aku bertawakal pada mu ya ALLAH...
................................................
abah call petang tu...
"macam mana exam?"
"hehe"
"agak2 berapa boleh bagi kat abah"
"alhamdulillah,tak tau lah"
"kalau boleh memang nak bagi yang terbaik untuk abah dan mak,
tapi tengoklah macam mana keputusan nanti...kak cik pon tak pasti...hehe"
........
harapan mak dan abah menjadi penguat dalam hidupku..
aku akan cuba yang terbaik ...
bertawakal..
insyaallah..
........
moga mendapat kejayaan didunia dan akhirat,,
amin


No comments:

Post a Comment